Witam wszystkich czytelników, Dziś zmienię trochę tematykę wpisów na moim blogu i wstawie zdjęcia modelu czołgu,który niedawno ukończyłem,czyli T 14 ARMATA. Model w skali 1:35 od firmy Zvezda składał się nad wyraz dobrze,w trakcie jego budowy praktycznie w ogóle nie używałem szpachlówki. Zestaw oceniam (w skali 10 punktowej )- 8/10. Części odlane były o niebo lepiej niż w TS 11 ISKRA Z ARMA HOBBY,a składanie było dla mnie czystą przyjemnością. Teraz zaprezentuje rys historyczny tego czołgu( korzystając ze znanej wszystkim encyklopedii internetowej i własnej wiedzy).
Konstrukcja czołgu T-14 jest oparta na uniwersalnej, gąsienicowej platformie bojowej Armata i bazuje na prototypowych konstrukcjach współczesnego czołgu IV generacji Obiekt 195 oraz Obiekt 640 "Czarny Orzeł" opracowanych w Rosyjskiej Federacji w latach 90-tych. Jest to najnowocześniejszy i pierwszy na świecie czołg IV generacji. T-14 deklasuje wszystkie współczesne zachodnie konstrukcje, które liczą sobie już po 20-30 lat. Przez analityków wojskowych jest określany mianem najbardziej śmiercionośnego czołgu świata. Ekspert wojskowy Wiktor Murachowski uważa, że czołg T-14 "Armata" pod względem parametrów technicznych przewyższa amerykański czołg M1 Abrams o 30-40%
A o to zdjęcia mojego czołgu oraz samochodu Gaz Tigr:
Pobierz link
Facebook
X
Pinterest
E-mail
Inne aplikacje
Komentarze
Popularne posty z tego bloga
Witam wszystkich czytelników, Nadeszła pora na kontynuację zmagań z modelem TS 11 ISKRA od firmy Arma Hobby w skali 1/72. Zaszpachlowałem widoczne szczeliny w kadłubie(pozostałości po szpachlówce będą widoczne na zdjęciach) oraz przykleiłem skrzydła. Pasują one całkiem dobrze do kadłuba i dobrze prezentują się od jego górnej strony. Z dolnej wygląda to już o wiele gorzej. Najdłużej zajęło mi właśnie dopasowywanie skrzydeł do kadłuba i ustawianie ich właściwej geometrii. Im dłużej buduję ten model,tym bardziej odczuwam pewien niedosyt i zawód jakością jego wykonania. Pogłębiłem także linie podziału,ponieważ zniknęły one podczas szpachlowania,a te które zaoferował nam producent są dość płytkie. Zapraszam do oglądania.
Witam, Pracę nad TS 11 trwają dalej. Iskra wymaga coraz więcej szpachlówki także przy łączeniu skrzydeł i połówek kadłuba. Zamontowałem całe podwozie zarówno przednie jak i główne. Sprawdziłem także spasowanie oszklenia z modelem i z tym także są problemy. Przednia część owiewki nie łączy się w pełni z kadłubem,z jej drugą częścią jest już lepiej(chociaż i tak trochę odstaje). Ogólnie rzecz biorąc model i tak robi dobre wrażenie. Wykonany jest on dokładnie i pomimo zastosowania dużej ilości szpachlówki cieszy oko. Niedługo zamontuje elementy kokpitu takie jak fotele katapultowane i tablicę przyborów,a także oszklenie. Wówczas przyjdzie czas na malowanie,które wykonam jednobarwną farbą w kolorze aluminium. Mazakiem zaznaczyłem miejsca w których pogłębiałem linie podziału. A o to zdjęcia modelu po wykonaniu większości prac (prócz montażu elementów kabiny,malowania oraz zamontowania oszklenia).--------- ...
Komentarze
Prześlij komentarz